23948sdkhjf

Erik S. Rasmussen: Vi skal være skarpere i markedsføringen

Erik S. Rasmussen er direktør i Dansk Bilbrancheråd. Direktøren i de frie værksteders organisation blæser til markedsføring - "vi må misforståelsen om garanti til livs."
INTERVIEW I Erik S. Rasmussen er direktør i de frie værksteders organisation, Dansk Bilbranceråd, der har bedt analyseinstituttet Epion undersøge, hvor mange bilister, der vælger et frit værksted og dermed hvor mange, der vælger et mærkeværksted.

Om undersøgelsen og dens resultat forklarer Erik S. Rasmussen:

- Rapporten fra Epion viser t...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125