23948sdkhjf

Danskere vil købe bil i mærkebutik

Nok tjekker danskerne forskellige biler på nettet, men slutsedlen underskrives helst hos en mærkeforhandler, viser ugens analyse fra Voxmeter.
UGENS TAL Det er almen kendt, at onlinehandel er en stor konkurrence mod de fysiske butikker. Man kunne derfor fristes til at tænke, at konkurrencen også udspillede sig inden for bilhandel. Men gør den rent faktisk det? Dét spørgsmål har Voxmeter undersøgt nærmere med data fra analysebanken CEM Cars Intelligence.

Den generelle tendens, med at da...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109