23948sdkhjf

Bilabonnement lander gode tal

Men hvor gode tal, ønsker direktøren for Interdans Bilabonnement, Carsten Stephansen, ikke at oplyse. Mange af kunderne er plus 40 år, og Peugeot 208 er den mest populære bil.
BILER Den store bilimportør Interdan lancerede det rendyrkede online-koncept Bilabonnement i 2016, og siden da er det gået fremad for den nye måde at holde bil på - nu under ledelse af den femte direktør i selskabet, Carsten Stephansen.

Stephansen tog over den 1. februar i år, efter at Peter True havde skudt Bilabonnement i gang. True blev efter...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.111