23948sdkhjf

Her er tjeklisten til god og korrekt markedsføring

Få styr på, hvem man som firma må kontakte og hvornår for ikke at overtræde reglerne i markedsføringsloven.
REKLAMER Efter sommerperioden har flere virksomheder tid til at kontakte nuværende og tidligere kunder med f.eks. gode tilbud på e-mail. Det bliver derfor meget aktuelt at se på, hvem man må kontakte og hvornår for ikke at overtræde reglerne i markedsføringsloven.

Udgangspunktet er, at man ikke må sende reklamemails til kunder på e-mail, med min...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.157