DÆKUDVIKLING Tre centrale spørgsmål:
1) Hvordan kan et dækfirma stille sig op og gøre sig til talsmand for, at alle bør slide deres dæk ned til 1,6 mm og ikke til 3,0, som de fleste ellers siger?
2) Kan det virkelig være rigtigt, at et slidt dæk med kun 1,6 mm dækmønster tilbage bremser bedre og i det hele taget kører sikrere end et helt nyt ...
Michelins kontroversielle forslag: Kan et slidt dæk bremse her?
Michelin spiller op over for alle konkurrenter med postulatet, at nogle slidte dæk bremser bedre end andre nye dæk - endda også i regn. Kan det virkelig være rigtigt? Og hvad siger branchen om "slid bare dækkene ned til 1,6 mm?"
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer