Autouncle overtager kundekontakten
Et nyoprettet callcenter hos bilsalgsformidleren Autouncle kan hjælpe bilforhandlere med at følge op på leads.
2
Billeder
Sådan viser Autouncle sit koncept med byttebil-hjælp, callcenter og mødebooking med bilkøber-leads.
OUTSOURCING Alt for mange bilforhandleres hjemmesider fungerer ikke optimalt og genererer derfor ikke leads til bilkøb. Og alt for mange online leads bliver ikke fulgt ordentligt op offline - altså fysisk med en menneskelig kontakt. Det mener salgsbil søge-virksomheden Autouncle, der har udviklet et koncept med et callcenter, der kan hjælpe landets...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer