23948sdkhjf

Den nye dreng i klassen buldrer derudad

Bilhandel.dk har på to år formået at etablere sig på markedet for bilportaler. Der er dog stadig et godt stykke op til Bilbasen, både når det drejer sig om brugere og salgsannoncer.
BILPORTALER Bilhandel.dk har i løbet af de sidste to år gjort sit indtog på markedet. De har allerede nu markeret sig som en væsentlig spiller og har budt de to store bilportaler, Bilbasen og Biltorvet, op til dans.

- Situationen er, at hvis vi ikke er nummer to efter Bilbasen, så er vi tæt på, siger Kenneth Andersen, adm. direktør i Heymate, de...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.116