23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

René Tønder om Interdans opkøb

Loyaliteten blandt bilkøberne og kunderne på mærkeværkstederne er faldende, så bilimportører og -producenter må finde et andet setup med nye brands, vurderer analytiker René Tønder.

OPKØB Måske er Interdans køb af Quickpot led i en europæisk strategi i naturlig forlængelse af andre opkøb såsom PSA’s køb af danske Autobutler.

Bilimportører og -producenter må udvide ved at få fat dybere i værdikæden og træde ind i det frie eftermarked. Importdelen har kun mulighed for vækst geografisk i Skandinavien eller Nordeuropa eller via værdikæden. Loyaliteten blandt bilkøberne og kunderne på mærkeværkstederne er faldende, så bilimportører og -producenter må finde et andet setup med nye brands.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.199|instance-web01