23948sdkhjf

Hollandsk hjælp til datadrevne servicepakker

Firmaet Crossyn har udviklet en platform, der kan hjælpe bilværksteder med at tilbyde bilservice via indsamlede bilkunde-data.
VÆRKSTED Bilejerne vil gerne have all inklusive og bekvemmelighed via servicepakker til faste priser. Derfor har den tre år gamle hollandske virksomhed Crossyn pæn succes i sit hjemland med at samarbejde med bilforhandlere og bilejerne om at installere OBD-dongles. Dermed kan berigede data via Crossyns Advances Analytics Platform blive til Guld, Sø...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.117