23948sdkhjf

Salg af støddæmpere på vej ned

Et vigende støddæmpersalg mindsker trafiksikkerheden og skyldes manglende opmærksomhed, mener Monroe, der søger at påvirke værksteder, myndigheder og EU.
MARKEDSFØRING Gode støddæmpere er mindst lige så vigtige som bremser og dæk - endog vigtigere, mener den markedsførende amerikanske producent af dæmpere, Monroe/Tenneco. Koncernen har i Europa cirka 40 procent af eftermarkedet, og i Danmark cirka halvdelen. Hertil kommer OE fabriksmontering på en lang række bilmodeller.

Men en svag nedgang i sal...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.172