23948sdkhjf

Brug af Facebook skaber flere klik

Bilbasen har i de seneste måneder testet et nyt annonceprodukt, der skaber hidtil usete konverteringsgrader. Omdrejningspunktet er data og et samarbejde med Facebook.
DATA Forbrugerne har fået nok af reklamer, der ikke er relevante for dem. Det gælder både på de klassiske medier, men især på sociale medier. Nøgleordet til at gøre op med overfloden af irrelevante eksponeringer er relevans og brug af data.

Derfor lancerer Danmarks største brugtbilsbørs Bilbasen et avanceret annonceringsprodukt, der har vist hel...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125