23948sdkhjf

Fokus på kunden eller produktet?

I sommer satte de fart på digitale bilsalg. Nu er koncernen klar med en plan for at blive mobilitetsleverandør, der tilbyder bil- og transportmuligheder som abonnementsløsning.
KLUMME Selvom Semler Gruppen i 2017 meldte om et rekordantal solgte biler, sætter Danmarks største bilkoncern nu turbo på den digitale udvikling. For at forblive i førersædet skal Semler Gruppen, gå fra at være produktcentreret til at være kundecentreret. Denne digitale omstilling sker under ledelse af Semler Gruppen direktør for e-business og digi...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.184