23948sdkhjf

Black Friday for professionelle

Specialisten Schmiedmann håber med Red Weekend at skabe nyt B2B-koncept i autobranchen med et brandudsalg.
UDSALGSFEBER Forbrugerne har Black Friday og Cyber Monday - men hvad har autobranchen, der ligner? Ingenting. Det skal der gøres noget ved, mener leverandøren Schmiedmann, der nu starter sit eget koncept, Red Weekend fra 7.-10. december, som man håber også bliver taget op af andre i autobranchen fremadrettet.

Marketingchef Anders Alnor Lassen ho...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.25