23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Øget værkstedsinteresse for olie og additiver

Kæden med navnet Liqui Moly Pro-Line Center er nu nået op på 240 danske medlemmer. And still counting ...

VÆRKSTEDER Auto-G startede kæden Pro-Line Center op i februar 2013. I dag serviceres de 240 medlemmer fra Auto-G’s marketing og de fire kørende konsulenter fra tyske Liqui Moly, nemlig de to teknikere Søren Breinholt og Mikkel Wickberg, samt de to sælgere Peter Jensen og Klaus Damsgaard.

- I det år, jeg har været med, er det kun gået støt fremad. Der er større og større interesse for olier og additiver. Pro-Line er et frit koncept, som kun findes i Danmark. Så på den led er vi en slags first mover, og der er også stor interesse og opbakning for den danske model i Tyskland, siger tekniker Mikkel Wickberg til Motor-magasinet.

Liqui Moly har fire ansatte i Danmark, som yder direkte support og teknisk hotline for Pro-Line centrene. Både over telefonen, men også direkte ude på værkstederne, hvor de stiller værktøj, knowhow og arbejdstid til rådighed. Derudover tilbyder de tekniske træninger og uddannelse til tekniske skoler, efteruddannelsessteder og ikke mindst autoværkstederne selv.

Som Liqui Moly Pro-Line Center bliver man en del af Liqui Moly familien.

Fri teknisk support

Fordelene ved at være en del af konceptet er blandt andet, at man får fri adgang til teknisk support og hotline, webportal med direkte adgang til værkstedets kontaktoplysninger, Liqui Moly Pro-Line center vægskilte, informationsplakater, brochurer og foldere. Og ikke mindst markedsføring i form af radiospots, avisannoncer og så videre.

Alt dette bliver stillet til rådighed, når værkstedet anvender Liqui Moly produkter i den kategori, man er tilmeldt.

Der er fem kategorier: Olie, additiver, DPF cleaner (partikelfilterrens), Gear Tronic (automatgearkasse skyllemaskine) og JetClean Tronic (dyse og indsugningsrensemaskine).

- Auto-G vil som forhandler af Liqui Moly produkter sikre vore autoværksteder teknisk support og knowhow. Vi vil være med til at uddanne vore kunder, så de er fagligt og teknisk klædt på til at udføre alle typer opgave, hvor Liqui Moly produkter indgår, ligesom vi vil tilbyde hotline og besøg af tekniker, forklarer Marian S. Larsen, Auto-G marketingchef.

Webportal og Facebook

Liqui Moly er Tysklands førende producent af motorolier og additiver. For 8. år i træk er Liqui Moly kåret til Best Brand af de tyske forbrugere. Liqui Moly eksporterer til 140 lande, heriblandt Danmark, hvor produkterne forhandles af Auto-G.

Liqui Moly Pro-Line centrenes webportal, www.rensdinmotor.dk, er slutbrugerens genvej til at finde deres lokale Pro-Line center.

Her kan kunderne finde information om netop det problem, de står med, og blive guidet videre til nærmeste center.

Pro-Line er også aktiv gennem Facebook-siden Liqui Moly Danmark, hvor man finder information, konkurrencer og arrangementer samt inddrager slutbrugeren i Pro-Line centrenes hverdag.

Gennem en massiv international markedsførings-indsats kan man støde på det blå/røde Liqui Moly logo over det meste af verden, og i forbindelse med de fleste sportsgrene. Senest har de sponseret VM i ishockey, som foregik på dansk grund i maj 2018, og senere på vinteren er de igen at finde på dansk grund, hvor det er VM i herrehåndbold, der sponseres.

Mere på www.rensdinmotor.dk

BREAKING
{{ article.headline }}
0.188