23948sdkhjf

Undgå hyldevarmere via data og digitalisering

For 10-20 år siden kørte man ofte lager, sortering og afsætning på rygraden og mavefornemmelsen. Den går ikke længere skriver BMW-specialophuggeren KOED i denne branchekommentar.
OPTIMERING Hele bilbranchen går gennem store forandringer for tiden, og vi autogenbrugere mærker det tydeligt hver dag.

Eksterne faktorer som miljø, teknologi, forbrugeradfærd og politik påvirker vores forretninger udefra, og på de interne linjer skal vi være fremsynede, innovative, effektive og proaktive.

Helt aktuelt er emnet digitalisering...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.22