Messe skal sparke til mere uddannelse
FTZ MESSE: En af sværvægterne udbygger sin brug af Augmented Reality i kampen om en mere hichtech branchen.
2
Billeder
Mekanikeren kigger på den her elmotor med helt nye briller, bogstavelig talt. Bosch bruger nemlig Augmented Reality (AR) til at undervise i el- og hybridteknologi. (Foto: Henrik Nordstrøm Mortensen)
OMDØMME Uddannelse, mere uddannelse og hightech-udstyr i form af Augmented Reality (AR) skal rykke autobranchen væk fra det sorte og gammeldags omdømme og ind i en langt mere digital æra, hvor også it-kloge ansatte kan se en fremtid for sig. Det er i hvert fald visionen hos en af den kommende FTZ Fagmesses absolutte sværvægtere, Bosch. Firmaet, der...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer