23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Luft i affjedringen puster sig op på eftermarkedet

Amerikanske Arnott er gået ind i Danmark med egenproducerede OE-forbedringer. Luftaffjedring er nået ned på Picasso-niveau i hverdagsbiler.

INDSATSOMRÅDE Nu kører også Citroën Picasso med luftaffjedring, der har mange fordele. Samt mere "dødelige" Mercedes-, Audi- og Volvo-biler, der ikke hører til direktør-klassen. Men systemerne holder ikke evigt - cirka 6-10 år. Og så står amerikanske Arnott nu klar til at byde sig til med eftermarkedsdele via sit selskab i Holland og gennem danske au2parts.

Danske Palle Willumsen, Arnott, forklarer, at vores hjemlige mekanikere ikke bør stå tilbage fra at reparere og udskifte luftaffjedring.

- Vi har eksempelvis på vores fabrik i USA forbedret OE-produkter, som vi har tilføjet et integreret luftreservoir, så det nu tager 30 minutter at udskifte mod syv timer for det originale produkt. Vi kopierer ikke OE men forbedrer produkterne, siger Palle Willumsen og fortsætter:

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|instance-web03