MARKEDSFØRING - Det er ikke nemt at være bilforhandler i en bilverden, der bestemt ikke bliver nemmere.
Kold konstatering fra den danske Mr. eBay, Nikolaj Gjeding Larsen, der i april satte sig i direktørstolen for det eBay-ejede Bilbasen og Bilinfo.
- Det er også derfor, vi nu ændrer vores strategi. Bilinfo bevæger sig fra at være det hele ti...
Bilinfo zoomer ind på salg og marketing
Kunsten er jo at gøre markedsføringen af den enkelte bil så omkostningseffektivt som muligt. For at opnå det, skifter Bilinfo spor. Fra at ville det hele stiller vi nu skarpt på digital markedsføring og salg som Mr. Bilinfo, Nikolaj Gjeding Larsen udtrykker det.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer