23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Bilinfo zoomer ind på salg og marketing

Kunsten er jo at gøre markedsføringen af den enkelte bil så omkostningseffektivt som muligt. For at opnå det, skifter Bilinfo spor. Fra at ville det hele stiller vi nu skarpt på digital markedsføring og salg som Mr. Bilinfo, Nikolaj Gjeding Larsen udtrykker det.

MARKEDSFØRING - Det er ikke nemt at være bilforhandler i en bilverden, der bestemt ikke bliver nemmere.



Kold konstatering fra den danske Mr. eBay, Nikolaj Gjeding Larsen, der i april satte sig i direktørstolen for det eBay-ejede Bilbasen og Bilinfo.



- Det er også derfor, vi nu ændrer vores strategi. Bilinfo bevæger sig fra at være det hele til at optimere digitalt salg og marketing.



- Vi har lavet et værktøj, hvor man som forhandler lægger sin bil til salg ind på Bilfo, Derfra kan man på den mest effektive måde styre på hvilke medier, bilen skal sættes til salg. Det kan selvfølgelig være på Bilbasen eller DBA, men også på Facebook eller et helt fjerde medie, som for eksempel eb.dk.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078