23948sdkhjf

FTZ-chef: Digitale værktøjer er afgørende

FTZ+ og e-commerce er byggesten både i FTZ-familien og udenfor.
KONTAKTFLADER Det kommer næppe som en uventet blitz fra en paparazzifotograf, at it-værktøjer stiger i betydning ude på værkstederne. Men hvordan ser det ud i grossistleddet, som oftest spiller en stor rolle i forhold til såkaldt ’service provider’?

Ifølge vicedirektør Jens N. Andersen i FTZ tager digitaliseringen for alvor fart - især i den dag...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.111