23948sdkhjf

Analysefirma har lup på autobranchen

Firma benytter analyse og data til at identificere og prioritere de rigtige processer, når de rådgiver og hjælper virksomheder med at løfte kundeoplevelsen. Og efterspørgslen er stor.
ANALYSE Det er især den automotive branche, firmaet ag analytics har fået fat i, og branchen udgør i dag hele to tredjedele af virksomhedens omsætning.

Selskabet analyserer processerne i deres kunders virksomhed, og ud fra disse data giver de kunden redskaber, der hjælper til at løfte virksomheden. En tilgang der både giver øget kundetilfredshed...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141