SUV-KONSEKVENS - Flere kunder kommer til vores værksteder. Bilerne bliver længere på værkstederne. Vi sælger flere serviceaftaler. Vi sælger mere udstyr. Og vi oplever større loyalitet.
Sådan samler Nissan-Danmarks PR-ansvarlige, Ann Strøby, en række af de videre konsekvenser for mærket som følge af salget af SUV’en Qashqai. Så i hvert fald hos ...
SUV-salg sikrer mere loyale kunder og større dæksalg
For Danmarks største SUV-mærke, Nissan, har det store salg af Qashqai medført en lang række andre fordele, som eksempelvis større værkstedsloyalitet. Og hos dækmærket Continental glæder man sig over det øgede salg af større dæk.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer