23948sdkhjf

SUV-salg sikrer mere loyale kunder og større dæksalg

For Danmarks største SUV-mærke, Nissan, har det store salg af Qashqai medført en lang række andre fordele, som eksempelvis større værkstedsloyalitet. Og hos dækmærket Continental glæder man sig over det øgede salg af større dæk.
SUV-KONSEKVENS - Flere kunder kommer til vores værksteder. Bilerne bliver længere på værkstederne. Vi sælger flere serviceaftaler. Vi sælger mere udstyr. Og vi oplever større loyalitet.

Sådan samler Nissan-Danmarks PR-ansvarlige, Ann Strøby, en række af de videre konsekvenser for mærket som følge af salget af SUV’en Qashqai. Så i hvert fald hos ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.188