23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kia Stinger er en øjenåbner

Vi spørger Kia’s PR-ansvarlige, om Stinger stimulerer salget af mere almindelige Kiaer.

SALGSTALLENE - Ja, der er vitterligt nogle, der har fået øjnene op for Stinger!

Det er den umiddelbare konklusion fra Lene Mejdal Iversen, der er PR-ansvarlig for det koreanske bilmærkes danske importselskab, det Nelleman-ejede Kia Import Danmark AS i Fredericia.

Lene, hvor mange Stingere har i rent faktisk solgt?

Lene Mejdal Iversen: - Vi har til og med den 31. marts solgt i alt 23 Stinger-modeller.

Hvilke forventninger har I til salget af Stinger?

Lene Mejdal Iversen:

- Vi har ikke noget fast budget på Stingeren, men det nuværende salg lever op til vores forventninger. Allerede længe før lanceringen af Stinger, oplevede vi en stor interesse for bilen. Og fra helt uventede sider, har vi fået henvendelser og spørgsmål omkring bilen.

Fra Stinger og videre
Samtidig kan vi via vores website se, at mange klikker ind på siden linket til Stinger, og - og her kommer den centrale del af Lene Mejdal Iversens svar - derfra går de videre til andre modeller. Det bekræfter vores antagelse om, at Stinger skal være med til at få øjnene op for Kia-mærket, selvom man måske er i markedet for en helt anden bil model.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094