Biltypen ingen rigtig vil købe længere
Hvornår har man sidst set et stort salgsfremstød for en ’ægte MPV med plads til hele familien’?
4
Billeder
Bildesign er jo som bekendt en smagssag, men Renault Scénic ser godt ud forfra og i profil. Bagenden er mindre heldig.
(Foto: Henrik Nordstrøm Mortensen)
BOGSTAVER Det er faktisk utroligt, hvordan forkortelser på tre bogstaver kan betyde en voldsom forskel i salget af biler. Hvis vi hurtigt starter i midten af 1990’erne var MPV’er (multi-purpose vehicle) totalt moderne. Det er her Renault Scénic kommer ind i billedet. Det er på mange måder den bil, der har skabt hele den MPV-bølge, som startede i 90...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer