23948sdkhjf

Biler skal sælges i shoppingcentre

Forhandler har i løbet af februar testet en såkaldt pop-up store i shoppingcentret Field’s.
SHOWROOM Hvert år vimser godt otte millioner kunder ind og ud af butikker i nordens største shoppingcenter, nemlig Field’s i Ørestaden ved København. Normalt forbinder man dog den slags storcentre med tøj, sko, elektronikbutikker, bøger og lidt til indretningen. De færreste i Danmark forbinder centrene med biler - i hvert fald i fuld størrelse.


M...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.375