SHOWROOM Hvert år vimser godt otte millioner kunder ind og ud af butikker i nordens største shoppingcenter, nemlig Field’s i Ørestaden ved København. Normalt forbinder man dog den slags storcentre med tøj, sko, elektronikbutikker, bøger og lidt til indretningen. De færreste i Danmark forbinder centrene med biler - i hvert fald i fuld størrelse.
M...
Biler skal sælges i shoppingcentre
Forhandler har i løbet af februar testet en såkaldt pop-up store i shoppingcentret Field’s.
5
Billeder
Første weekend var 2000 mennesker forbi den nye butik i Field’s, hvilket er noget mere, end man oplever hos Mercedes-Benz CPH på en normal weekend i virksomhedens øvrige afdelinger.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer