23948sdkhjf

Fem misforståelser om digitalisering i bilbranchen

KLUMME: Digitalisering er værdiskabelse og en ny måde at anskue virksomhedens processer på. Mindre virksomheder har lettere ved omlægning - autoriserede bilforhandlere bør ikke lade importøren klare skærene og mele egen kage.
OMSTILLING I mit arbejde som rådgiver inden for strategi og forretningsudvikling i bilbranchen møder jeg mange forskellige aktører i vores branche. Og talen falder næsten altid uvægerligt på digitalisering; og med god grund. Digitalisering er formentlig den enkeltstående makrotrend, blandt mange, som får størst betydning for bilbranchen inden for d...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.204