23948sdkhjf

Hver anden kvinde uden tillid til bilforhandleren

It-firmaet CDK Glo bal har identificeret forskellen mellem mænds og kvinders kundeoplevelser i en stor undersøgelse.
ANALYSE Mange kvinder føler sig dårligt stillet på grund af deres køn, når de ønsker at købe en bil. Det viser en undersøgelse foretaget af data-analytikere hos den danske og globale it-leverandør CDK Global, der har analyseret 64.000 anmeldelser gennem ord-genkendelse. Her opdagede analyseafdelingen, at 43 procent af alle kvinder ikke har tillid t...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.211