23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Grossist-opråb: Dansk når det er bedst

"Vi er en dansk kæde, og det er vi stolte af", lød det fra au2parts’ direktør Niels Skak, da grossisten tog hul på 2018.

AUTOGROSSIST Der var lagt op til både tilbageblik og fremtidssyn, da autogrossisten au2parts holdt årsmøde for kundeansvarlige, afdelingsledere og regionschefer forleden på Vingsted Centret sydvest for Vejle.

Et af det mere fremtrædende budskaber var, at autogrossisten og det tilhørende net af værkstedskæder er stolt af at være dansk. Det sagde Niels Skak, direktør for au2parts, i sit oplæg til årsmødet.

- Vi skal gøre os fortjent til hver en ordre, vores kunder lægger hos os. Hos au2parts er og bliver kunden altid i fokus. Ved at vi er en dansk kæde er beslutningsvejene korte, og det skal de fortsat være. Vi er selvfølgelig vokset som kæde, men det er stadig jer, der møder kunden og træffer beslutningerne i hverdagen. Vi er her for at hjælpe kunden, og møde dem hvor de er. Vi skal ikke bruge tiden på bureaukrati og lange beslutningsveje, vi skal bruge tiden på at hjælpe vores kunder på bedst mulige måde, så vi fortjener deres tillid, sagde Niels Skak.

Dårlig start på året
2017 startede trægt for au2parts og hele branchen. Værkstederne meldte om luft i kalenderen, og Kong Vinter gav ikke meget hjælp på vejen, da det blev til en mild vinter uden store mængder af ellers kærkomment sne. Den træge periode fortsatte desværre langt hen i 2017 og først i de sidste måneder af 2017, blev der for alvor travlt på værkstederne i landet.

- 2018 vil derfor også være et år, hvor au2parts fortsat har fokus på, hvordan verden ser os som kæde og leverandør. Resultatet heraf skal vi lære af, agere efter og have øjnene rettet mod, så vi fortsat har en væsentlig position på det danske marked som den hurtigst voksende grossist, fortalte Niels Skak.

Årsmødet, der forgik fredag og lørdag den 12. og 13. januar indeholdt samtidig mange workshops, hvor medarbejderne fra hovedkontoret kunne komme i dialog med alle deltagerne og drøfte udfordringer og informere om de mange tiltag, der er planlagt for 2018 - herunder grossisten OBD-system, au2cloud.henmo

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078