23948sdkhjf

Partnerskaber skal sikre bilbranchens overlevelse

Selvkørende biler vil ændre hele transportsektoren. At sælge en biler til kunder er ikke længere en levedygtig forretningsmodel, vurderer analytiker.
DELEØKONOMI Hvorfor eje en bil, når man bare kan praje en, når man skal bruge den? Spørgsmålet er, om de store bilproducenter vil forny sig eller uddø.

Ordene kommer fra Brad Templeton fra Singularity Universitet i Californien, USA. Han er ekspert i autobranchen og har noteret sig de mange partnerskaber de store bilproducenter indgår i. Ganske e...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094