23948sdkhjf

Genbrugere går på LinkedIn

Foreningen DAG vil gerne have sit eget medietalerør til branchen, og her har man udpeget LinkedIn som stedet.

NETVÆRK Dansk Autogenbrug (DAG) vil styrke sin synlighed og har etableret sin egen side på det sociale medie, Linkedin. "Nyhedskanalen" skal dels markere foreningens faglige og erhvervspolitiske synspunkter, dels formidle faglig viden om autogenbrug.

- Linkedin er en nem og hurtig måde at nå vores målgruppe på, herunder både medlemmer, samarbejdsparter og beslutningstagere, og vi glæder os til at tage mediet i brug og håber, mange vil sætte kryds ud for "Følger", siger direktør Børge Madsen.

Ud over den officielle virksomhedsside har DAG oprettet en gruppe med navnet "DAG - Tips & Tricks". Gruppen er alene for medlemmer af DAG, og tanken er, at medlemmerne skal kunne søge råd hos kolleger og dele erfaringer.henmo

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093