LEVENDE Augmented Reality (AR) supplerer virkeligheden med et ekstra lag af computergenererede data. Hvis brugeren retter sin smartphone eller tabletkamera - eller sågar sine hololenses- mod et område med tilgængelige AR-informationer, bliver forklaringer, 3D-objekter eller videoer tilføjet til det rigtige billede.
På FTZ messen i Odense d. 8. o...
Bosch har ’den anden verden’ med til afprøvning på FTZ
Augmented Reality (AR) vokser i autobranchen, og den fiktive verden midt i den virkelige kan bruges til både uddannelse, kurser og kundehåndtering.
2
Billeder
Deltagerne på FTZ messen i Odense kan lege med Augmented Reality (AR). En teknologi som breder sig med hastige skridt i autobranchen.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer