23948sdkhjf

Bosch har ’den anden verden’ med til afprøvning på FTZ

Augmented Reality (AR) vokser i autobranchen, og den fiktive verden midt i den virkelige kan bruges til både uddannelse, kurser og kundehåndtering.
LEVENDE Augmented Reality (AR) supplerer virkeligheden med et ekstra lag af computergenererede data. Hvis brugeren retter sin smartphone eller tabletkamera - eller sågar sine hololenses- mod et område med tilgængelige AR-informationer, bliver forklaringer, 3D-objekter eller videoer tilføjet til det rigtige billede.

På FTZ messen i Odense d. 8. o...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.096