23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Danmark bliver dæk-knudepunkt

Bridgestones danske hovedkontor bliver nordisk knudepunkt for fire forskellige områder.

DÆKCENTER Med ansættelsen af 12 nye medarbejdere i Bridgestone Danmark øger den japanske dæk- og gummiproducent sine aktiviteter i Danmark. Koncernens danske hovedkontor i Søften nær Aarhus bliver nordisk knudepunkt for flåde, kundestyring, logistik og finans.

Det danske marked er et solidt fundament for Bridgestones aktiviteter i Norden.

- Derfor er netop Bridgestone-Danmark valgt som nordisk hovedcenter, forklarer salgschef, Michael Nielsen. Og han fortsætter:

- Vi arbejder løbende på at tilpasse os skiftende markedsbehov og optimere koncernens muligheder for at udnytte synergi-effekter mellem regionale og nationale markeder. I den sammenhæng udgør det danske marked et solidt fundament for at varetage de fire området for hele Norden.

Bonus-info: Bridgestone udvikler og producerer dæk til personbiler, varebiler, motorcykler, lastbiler, landbrugskøretøjer og entreprenørmaskiner, som i Danmark sælges via et bredt netværk af forhandlere over hele landet. Senest har japanerne lanceret dækket DriveGuard, hvor man kan køre videre, selv om dækket punkterer - op til 80 km med 80 km/t. I Danmark er Bridgestone desuden kendt for "Danmarks skønneste skattejagt," der i år afvikles for anden gang, og som er en GeoTur til de 30 skønneste steder i Danmark.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.156|