23948sdkhjf

Autofolk lavede deres egen ’Løvens hule’

Bilbranchen DI satte helt nye og digitale spillere sammen med etablerede autofolk til en snak om samarbejde.
NETVÆRK Der blev lyttet intenst med, da ti forskellige virksomheder forleden var med til en slags ’Løvens hul light’ på Bilbranchen DI’s kursuscenter i Nyborg. På den ene side deltog ti virksomheder, der alle kigger ind i den autobranche, som tegnes over de kommende år med alt fra digitale køresedler, platforme til servicekontrakter og internetforb...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.204