23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Topchef i tale: Vi skal mere end sælge dæk

... vi skal sælge merværdi til slutkunden. Michelin Nordics nytiltrådte direktør, Peyman Sabet, løfter her sløret for hans planer for det franske dækmærke. Og han svarer på, hvordan det går med "Plan 1,6

INTERVIEW Michelins nordiske organisation har fået ny administrerende, Peyman Sabet hedder han. 37 år, gift, vild med bl.a. motorcykler. Født i Iran, opvokset i Sverige, MBA i England, mange år hos Michelin. Og nu øverste chef.

Om topchefen

Født i 1980 (37 år) 
Født i Teheran, Iran. Boet i Sverige siden 1986 
Opvokset i Rosengård i Malmø siden 1986. 
Gift, har et barn 

Interesser: Motorcykler, kampsport / træning, bøger, aktier, mode 

Akademisk baggrund 
1999-2003: University of England 
2002-2003: Udvekslingsår / Erasmus i Finland 
2003-2005: MBA i England 

Erhvervserfaring 
2006-2010: På Skånetrafiken på forskellige stillinger, hvoraf den sidste som salgschef 

2010-2017: Forskellige stillinger hos Michelin i Norden og udstationeret på hovedkontoret i Clermont-Ferrand, der er ansvarlig for nogle af vores største områder på europæisk plan (eftermarkedet). 

2017: Administrerende direktør for Michelin Nordic AB fra august 2017. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.172|