23948sdkhjf

Juventus-trøje i armygrønt til Lars

Sjove og kloge ord til Scan Auto & Dybbroe-chef Lars Hedegaard ved hans 50 års fødselsdagsreception, hvor bilafgifterne var på alles læber.

ORIGINALT Den italienske super-fodboldklub Juventus er sponsoreret af italiensk-amerikanske Jeep i FCA Group. Så hvad var mere naturligt end at forære den italiensk-glade fødselar Lars Hedegaard, adm. direktør i Scan Auto & Dybbroe Group, en Juventus-trøje med spillernummer 50 og Jeep-logo på forsiden - i militærgrøn, naturligvis, med henvisning til hans tidligere militære karriere.

Der blev skålet i god vin, fra Lars Hedegaards importfirma vinelskeren.dk, mellem lagerreolerne i Randers, til gode og velmente ord fra også tidligere kolleger.

- Du lærte at tjene penge på den hårde måde, som landets yngste Ford-direktør, især da du købte båd med underskrift på en serviet. Du har et godt drive og er glad for gode snakke over kaffemøder - og er helt sikkert landet på din rigtige hylde med Scan Auto & Dybbroe og din elskede vinimport, smilede direktør i Bilernes Hus, Ivan Dyrlund, i sin tale. Han var eftermarkedschef hos Lars Hedegaard i Ford-forretningen i Silkeborg for år tilbage.

Blandt de cirka 200 fremmødte kunder og spidser i landets autobranche gik snakken lystigt blandt kolleger og konkurrenter om især de nye afgiftsreglers påvirkning af hele markedet, hvor Scan Auto & Dybbroe Group er aktør med OE-dele til det frie eftermarked.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125