MARKEDSFØRING Det er så let som ingenting at finde et par argumenter for at være aktiv udstiller til et event som Copenhagen Historic Grand Prix: "En rigtig hyggedag - kunderne vil elske os for det!" "Det er branding, så det vil noget."
Men nu er der gået nogle uger, siden Racerprins Joachim, Tom Kristensen og de andre (af og til) gamle mænd, ga...
En fed dag til CHGP - men var den pengene værd?
Efter at (dæk)røgen har lagt sig, kommer spørgsmålet snigende: Var det nu tiden, indsatsen og ikke mindst pengene værd at være udstiller til CHGP? Vi spørger bl.a. FTZ, Yokohama og Toyota. Ikke alle råber "Yes!"
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer