23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Dansk software-aftale indgået i Norge

Omnicar forventer at nå over sit mål for i år med stor Mercedes-aftale.

DIGITALT Det er blot halvandet år siden, danske OmniCar blev stiftet, og nu har virksomheden netop indgået en aftale med 55 Mercedes-Benz-forhandlere i Norge, som har valgt den danske softwareløsning SAM (service agreement manager) som deres primære løsning i håndtering og salg af serviceaftaler. Dermed kan forhandlernes serviceaftaler med bilkøberne håndteres fuldstændig digitalt.

- Med SAM kan Mercedes-Benz-forhandlerne se frem til at konvertere hele deres proces med salg og håndtering af serviceaftaler til en web-baseret og papirløs-løsning, og dermed undgå tunge, analoge arbejdsgange, forklarer CEO hos OmniCars Claus T. Hansen og fortsætter:

- Vores softwareløsning er ved at blive et velkendt produkt inden for autobranchen, og det er ikke mindst på den baggrund, at Mercedes-Benz har besluttet at implementere SAM. Mercedes-Benz har, som en af de største bilimportører i Norge, en ambitiøs digital vækststrategi, og derfor er vi stolte over, at 55 Mercedes-Benz-forhandlere har valgt OmniCar som samarbejdspartner ind i deres digitale rejse.

Med aftalen tror OmniCar, at virksomheden når at implementere sin software-løsning hos flere end 100 forhandlere, som ellers var målet i 2017, som meddelt i halvårsregnskabet. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|instance-web03