23948sdkhjf

Når en kunde er i ond tro

Forhandlere skal sikre sig at angive den korrekte pris, viser sag fra Ankenævnet.
JURA Hvor der er mennesker, er der fejl og det er som kendt kun dem, der rent faktisk laver noget, som laver fejl. Men det kan blive dyrt at få sat en forkert pris på en bil, for det har vist sig meget vanskeligt i praksis at bevise, at kunden var klar over, at der var tale om en fejl.

Udgangspunktet i lovgivningen er, at man som sælger er bunde...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141