23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

BilHandel.dk flyvende fra start

Det nylancerede univers for brugtbilsalg vil aktivere de latente bilkøbere.

BILSALG Siden lanceringen i juni har BilHandel.dk fået mere end 500 forhandlere med på brugtbils-portalen og over 25.000 brugte biler til salg, oplyser sitet og selskabet bag.

Ifølge AutoBranchen Danmark besøger forbrugerne i dag bilforhandlerne færre gange, før de træffer en købsbeslutning.

- Købsprocessen starter næsten altid på internettet på portaler som Bilbasen, Biltorvet eller BilHandel.dk, men ingen fokuserer på at aktivere og rådgive alle de latente bilkøbere, som ikke lige er nået så langt i processen, hvilket jo faktisk er den største del af danskerne, siger Kenneth Andersen, direktør for digital udvikling i Nordjyske Medier og en af de ledende kræfter bag BilHandel.dk KLIK HER.

Portalen er skabt på tværs af en lang række medier, og efterspørgslen aktiveres derfor både på tværs af bilsites og apps som for eksempel BilHandel.dk, Tjekbil.dk, Bilekspressen.dk og BilGalleri.dk. Dertil kommer en lang række nyhedssites som eksempelvis Nordjyske.dk, Jubii.dk, samt sociale medier, der samlet giver BilHandel adgang til mere end en million månedlige brugere på tværs af hele landet.

- Vi fokuserer benhårdt på at udnytte vores kæmpe digitale netværk og de sociale medier til at få aktiveret den store køberskare, som ikke nødvendigvis er aktivt søgende. Gennem BilHandel.dk sørger vi derefter for, at kunderne henvender sig hos forhandlerne, som kan vejlede kunderne gennem købet, udtaler Kenneth Andersen.

BilHandel-universet er en del af Bazoom og Nordjyske Medier, som med over 100 websites og apps er en af Danmarks største digitale udgivere. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.157|