23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

“Sjællands eneste biludstilling"

CHGP - klassikerfræs med Racerprins Joachim og Le Mans-konge Kristensen i spidsen. Men også et arrangement, hvor autobranchen forkæler sine kunder. Hør hvorfor mange firmaer stiller op.

KUNDEPELJE “Årets CHGP overgår alt - flere kører, publikummer, sponsorer og udstillere." Sådan jubler direktøren for Copenhagen Historic Grand Prix, Jens Peter Lange efter weekends klassikerfræs på banen ved Bellahøj.

En racerweekend især for klassiske biler, men også en weekend, hvor mange firmaer i autobranchen inviterer kunder og samarbejdspartnere til en uformel hyggedag med kundeforkælelse. Grossisterne FTZ og Au2Parts er blandt dem, der satser hårdest på kundepleje denne weekend. Hver især har de helt deres eget areal med alt godt til ganen og ligefrem egen tribune og storskærm.

Men også bilfirmaer bruger lejligheden til at vise sig og deres biler frem - f.eks. - og her i alfabetisk rækkefølge: Alfa Romeo, Audi, Honda, Kia, Land Rover, Opel og Suzuki.

Her er vinklen en anden end for grossisterne, nemlig at vise produktet frem til slutbrugeren. Som Thomas Larsen, PR-ansvarlig for Honda-Danmark, forklarer:

"Der er jo ingen biludstilling på Sjælland mere - så CHGP her på Bellahøj ved København er jo et fint sted at vise vores biler frem."

Vi har til CHGP talt med en længere række firmaer fra hvert deres hjørne af den samlede autobranche. Når støvet har lagt sig, vender vi tilbage til dem alle for at få svaret på 10.000 dollar-spørgsmålet: Var det så umagen og ikke mindst pengene værd?

BREAKING
{{ article.headline }}
0.204|instance-web04