23948sdkhjf

Biler på abonnement får en god modtagelse

Onlinekonceptet Bilabonnement.dk er kommet godt fra start og vil nu ud til endnu flere danskere.

Det online bilkoncept Bilabonnement.dk har siden oktober sidste år fået rigtig mange danskere til at skifte ejerskab og traditionel leasing ud med bil på abonnement.

Nu er Bilabonnement rykket ud til endnu flere forhandlere rundt om i landet samtidig med, at der er kommet flere bilmærker og -modeller ind i abonnementsordningen.

Det skriver firmaet i en pressemeddelelse.

- Vi startede med to bilmærker, og i dag har vi syv mærker og flere end 15 forskellige bilmodeller på abonnement. Vi vil tilbyde biler til alle formål og ønsker, og derfor er vores opgave at have en så bred palette som muligt, så danskerne kan vælge mellem alt fra cabriolet og bybil til stationcar, MPV og premiumbiler i den mere luksuriøse ende af skalaen, siger commercial manager, Carsten Stephansen.

Blandt de nye bilmærker er blandt andet Volvo, Jeep og Fiat. Bilparken tæller herudover Peugeot, Citroën, Mitsubishi og DS.

Ifølge Carsten Stephansen er en af de helt store forbrugerfordele, at konceptet er online.

- Bilabonnement handler i al sin enkelthed om at gøre det nemt for alle danskere at have bil. Vores koncept lægger op til, at man uden ekstra omkostninger kan skifte biltype efter behov, og derfor har vi brugt kræfter på at få endnu flere bilmærker - og modeller med ombord, siger Carsten Stephansen.

Hos Bilabonnement binder man sig for kun tre måneder, og man kan opsige sit bilabonnement med en måneds varsel. Det vil sige, at man efter to måneder kan opsige sit abonnement og dermed kun have sin bil i i alt tre månder.

Alt undtagen brændstofforbruget er med i den månedlige abonnementsydelse.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11