ENKELT Nogle nyheder er så logiske, at man undrer sig over, hvorfor nogen ikke har tænkt på det før. En af dem er den delte spændeflange, som det tyske firma HJS, lige er kommet ud med.
På adskillige katalysatorer og lydpotter sidder flangen bag udpresningen, og dermed kan den ikke skiftes, hvis den revner eller på anden vis er defekt. Det er de...
Problemknuser kan frelse katalysatoren
Flanger i to dele betyder, at katalysatoren kan reddes, og for at udstødningen skal blive helt tæt, skal forbindelsesrørere nu spændes til moment.
6
Billeder
Her ses forbindelsesrøret med inderrøret og fals som betyder, at samlingen bliver helt tæt.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer