23948sdkhjf

Problemknuser kan frelse katalysatoren

Flanger i to dele betyder, at katalysatoren kan reddes, og for at udstødningen skal blive helt tæt, skal forbindelsesrørere nu spændes til moment.
ENKELT Nogle nyheder er så logiske, at man undrer sig over, hvorfor nogen ikke har tænkt på det før. En af dem er den delte spændeflange, som det tyske firma HJS, lige er kommet ud med.

På adskillige katalysatorer og lydpotter sidder flangen bag udpresningen, og dermed kan den ikke skiftes, hvis den revner eller på anden vis er defekt. Det er de...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.266