23948sdkhjf

Markedsføring af biler virker!

Det er måske en banal sandhed - og så alligevel ikke. For ikke alle kan jo blive nummer et, selv om der køres en hård kampagne. Men det lykkedes for Nissan Qashqai - mest solgte bil i marts takket være markedsføring.
SALG Der gik et sug gennem hele bilbranchen, da salgstallene for marts blev offentliggjort. For hvor var Peugeot 208 henne? Og Volkswagen Up? Begge var de mast ned ad stigen - ny nummer et og for første gang en SUV: Nissan Qashqai.

Hvordan kan det dog gå til? En SUV fra i runde tal 220.000 kroner som den mest solgte bil i Danmark. Det er mildest...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.189