23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Markedsføring af biler virker!

Det er måske en banal sandhed - og så alligevel ikke. For ikke alle kan jo blive nummer et, selv om der køres en hård kampagne. Men det lykkedes for Nissan Qashqai - mest solgte bil i marts takket være markedsføring.
SALG

Der gik et sug gennem hele bilbranchen, da salgstallene for marts blev offentliggjort. For hvor var Peugeot 208 henne? Og Volkswagen Up? Begge var de mast ned ad stigen - ny nummer et og for første gang en SUV: Nissan Qashqai.

Hvordan kan det dog gå til? En SUV fra i runde tal 220.000 kroner som den mest solgte bil i Danmark. Det er mildest talt noget andet end hatchbacken 208 til 120.000 kroner og mikroen til under 100.000 kroner.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.095|