INFO Reklamationer kan være en såkaldt pain in the ass for både leverandøren af komponenter og så dem, der håndterer eller monterer delene. Men hvordan forhindrer man, at det ender i problemer mellem udbyderen af eksempelvis bremserdele og så kunderne - eksempelvis værksteder eller mekanikere?
Det har man grublet over hos leverandøren Triscan i ...
Sådan har Triscan skåret i antallet af reklamationer
Et lille klistermærke og en QR-kode er nøglerne til færre klager over bremsedele.
2
Billeder
Mekanikeren eller montøren bliver allerede på kassen med eksempelvis bremsedele advaret om, at der er særlige forhold, de skal være bevidste om med lige netop den del. (Foto: Triscan)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer