23948sdkhjf

Sådan har Triscan skåret i antallet af reklamationer

Et lille klistermærke og en QR-kode er nøglerne til færre klager over bremsedele.
INFO Reklamationer kan være en såkaldt pain in the ass for både leverandøren af komponenter og så dem, der håndterer eller monterer delene. Men hvordan forhindrer man, at det ender i problemer mellem udbyderen af eksempelvis bremserdele og så kunderne - eksempelvis værksteder eller mekanikere?

Det har man grublet over hos leverandøren Triscan i ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.142