23948sdkhjf

Skoda vil have fat i kvinderne

Mænd kender kvaliteterne i Skoda. Det kniber mere med at få kvinder i tale, så derfor har Skoda skiftet marketingchef. Målet er et stærkt digitalt univers, der genkendes i butikkerne.
BILIMPORTØR De fleste mænd ved godt, at Skoda er et hæderkronet gammelt mærke, der i moderne tid bygger på teknik hentet fra blandt andet Volkswagen. Når det gælder kvinders opfattelse af mærket er billedet mere mudret, og det er den direkte baggrund for, at Skoda nu sadler om, når det gælder markedsføring.

- Vi må erkende, at vores kunder flytt...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.139