Branchemand skruer op for rekruttering
Den fysiske kundekontakt må ikke ofres i en digital omstilling til webshops, hurtige leasingtilbud og færre butiksbesøg.
2
Billeder
Leif Olsen driver firmaet Autoimpact, som målretter rekruttering inden for autobranchen i Danmark.
REKRUTTERING Alle tal peger mere eller mindre i samme retning: Bilkøberne besøger forhandlere sjældnere, før de skriver under på slutsedlen, indgår leasingkontrakten eller afslutter en måske lang søgning på den perfekte brugte bil. Hvor køberne for nogle få år siden svingende forbi udstillingsbilerne mellem to og tre gange, så peger tendensen til, ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer