23948sdkhjf

"Det er godt med nogle helt friske øjne på vores bilhus"

Ifølge to bilhus-ejere er den klassiske kundekontakt vigtig i en tid, hvor forbrugerne er sjældne gæster i butikken.
KUNDEKONTAKT - Vi kan sagtens ende i en situation, hvor vi bare er et udstillingsvindue, hvor man vælger og bestiller bilen på en tablet uden en reel kontant mellem sælger og kunder. Men det ønsker vi ikke. Derfor har vi brug for løbende input fra folk uden for bilhuset, når vi fremadrettet sikrer god, og fysisk kundekontakt.

Kim Frimann, der er i...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.219