23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Opdateret fløde i kaffen

Opel Mokka med efternavnet X skal fordoble det danske salg af den nye SUV.
GENERATION-X

Den "gamle" Opel Mokka blev aldrig nogen salgssucces i Danmark - modsat andre lande i Europa. Opel Danmark måtte således rode med manglende lancering og en ikke uhindret adgang til de ønskede Mokka-biler, hvorfor det danske salg lå klart under andre lande i Europa.

Det skal den nye Mokka-version med efternavnet X, som blev lanceret i det sene efterår, nu lave om på. Således er det hensigten at fordoble Mokka-salget i år - fra 600 til 1200 i år, oplyser informationschef Erik Morsing fra Opel Danmark.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|instance-web02