23948sdkhjf

Ny Micra giver nye kunder

Nissan forventer at sælge op mod 2600 Micra’er årligt til også et yngre publikum end tidligere.
SALGSSTRATEGI Nissan har ikke fyldt meget i Mini-klassen, men det skulle den nye Micra gerne gøre noget ved, forklarer Ann Strøby, der er pressechef for Nissan Danmark.

Hvor mange biler, skal I sælge i 2017 og i 2018?

- Vores mål er at sælge 200-250 biler om måneden. I 2017 har vi jo kun godt et halvt år, så der bliver det vel op mod 1400 bil...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.204