23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Nybilssalg taget til det ekstreme

Britisk forhandler har succes med forretning midt i shoppingcenter i London. Lovende koncept, lyder det fra Bilbanchen.
KLIKKØB

Midt i shoppingcentret Westfield i London ligger Rockar. Bilbutikken ligner på mange måder en Apple-butik med sine høje salgsborde i lyst træ med indbyggede tablets i bordpladerne. Men her sælger man ikke smartphones eller andre gadgets, man sælger biler.

Derfor var Thomas Møller Sørensen, direktør i Bilbranchen DI, forleden forbi Rockar, som sælger Hyundai. Ifølge ham tager Rockar bilsalg til et andet stadie, når det handler om at kombinere det bedste fra den digitale verden med det med den klassiske, analoge verden.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.189